Smoke-free zone Certificates

>>>National smoking awareness campaign<<<

>>Smoke-Free Zone certificates ceremony<<

For the Fifth year in a row, IFMSA-Jo is still fighting smoking through the annual SCOPH campaign. Last year, more than 150 IFMSA-Jo members, from the different local committees put their efforts to join the fight against smoking!

Under the patronage of HRH Princess Ghida Talal, our most important annual event is in cooperation with King Hussein Cancer Foundation and Center: it is the “Smoke-free zone certificate“!

We were in charge of more than 240 institutions, to assure their smoke-free environment in order to award them with a certificate to prove of their hard work in implementing a smoke free environment for their workers, students or staff. Our members have checked more than 240 institutions around Jordan from south to north!

Our fight against smoking will never end, and this year our campaign is much more promising! Together we can provide a smoke-free environment in Jordan!

 

للعام الخامس على التوالي، لا يزال الاتحاد الدولي لجمعيات طلبة الطب - الأردن - يحارب التدخين من خلال الحملة السنوية للجمعية القائمة على الصحة العامة.

ففي العام الماضي، قام اكثر من ١٥٠ عضو من الإتحاد، من اكثر من لجنة محلية، بوضع جهودهم لمحاربة التدخين!

تحت رعاية صاحبة السمو الملكي الاميرة غيداء بن طلال، نقدم لكم الحدث السنوي الاكثر أهمية، بالتعاون مع مركز الحسين للسرطان وهو "شهادة الاماكن الخالية من التدخين".

نحن مسؤولون عن اكثر من ٢٤٠ منشأة، للتأكد من انها خالية من التدخين لإعطائهم الشهادة التي تقدر جهودهم في جعل منشآتهم خالية من التدخين من أجل العاملين و الطلاب او الموظفين.

لقد قام اعضائنا بالكشف عن اكثر من ٢٤٠ منشأة حول الاردن، من الشمال الى الجنوب.

حربنا ضد التدخين لن ينتهي يوماً، وحملتنا هذه السنة واعدة اكثر من غيرها، يداً بيد، سنعمل على توفير بيئة خالية من التدخين في الأردن.

Aws Al-Mukhtar